Het sportseizoen loopt stilaan ten einde. Op 30 juni vindt de allerlaatste les van dit seizoen plaats. Vanaf 1 septemberstaan we weer klaar om jullie te verwelkomen voor een nieuw sportjaar vol beweging en plezier.
Maar ook tijdens de zomer blijft er leven in onze club! Onze cafetaria en het gezellige terras blijven de hele vakantie geopend. De ideale plek om samen te komen, te genieten van een verfrissend drankje en te ontspannen in een aangename sfeer.
De actuele openingsuren vinden jullie terug op de Facebook of Instagram van de cafetaria.
Geniet van een fijne zomer en hopelijk tot snel op ons terras! 🌞🍹
